Rashmi i Rashmina - 2012-01-19 09:04:53

Wyprawę można odbyć raz w tygodniu, ale przedtem trzeba ukończyć szkolenie u Rashmi lub Rashminy (zależy, po której wolisz być stronie - dobra, czy zła). W każdej z krain można odnaleźć inny przedmiot o innej wartości...
Świątynia Indry:
http://www.alawar.pl/upload/iblock/f25/44.gif Amulety Indry - wykrywa jak magnes bogactwa ukryte w świątyni
http://gierki.e-gry.net/gry/skarb_na_tajemniczej_wyspie_bramy_przeznaczenia.jpg Maska Prawdy - ten, na którego się nią założy będzie zawsze mówił prawdę
http://www.pancernyklin.pl/images/skarb.png Nieskończone Bogactwo - nieskończona ilość monet i kamieni szlachetnych

Kraina Poległych:
http://legendyheroes.pl/images/h3/artifacts/transparent/amulet_of_the_undertaker.png Amulet Grabarza - jego właściciel może negocjować ze śmiercią, co może dać mu nieśmiertelność
http://enklawanetwork.pl/images/pc/vademecum/wiedzmin/ekwipunek/bizuteria/srebrny_pierscien_z_bursztynem.png Pierścień Wojownika - potrafi oświetlić najciemniejszą noc
http://gfx.gexe.pl/articles/drakensang/equipment/miecze/7.png Miecz Zagłady - każdy cios zadany tym mieczem odbiera życie

Portal do Krańca Świata:
http://mypis.pl/system/users/avatars/687/small/eliksir.jpeg?1278496831 Eliksir Życia - jedna kropla pozwala przywrócić życie
http://tibiopedia.pl/images/static/items/old_parchment.gif Pergamin Sprawiedliwości - potrafi sam wymierzyć sprawiedliwość, gdy to potrzebne
http://naszailawa.pl/images/menu-top-mapa.jpg Mapa do Miasta Ognia - dzięki niej można z łatwością tam dotrzeć, jednak jest ona bardzo rzadka

Miasto Ognia:
http://www.kwnmonety.pl/media/products/524/images/thumbnail/icon_2011-Tasmanian-Tiger-1oz-silver-proof-coin-Reverse.jpg?updated_at=1319291880 Moneta Tygrysów Tasmańskich - pozwala przywołać tygrysa tasmańskiego
http://wiki.ronots.com/wiki/images/4/49/Ksi%C4%99%C5%BCycowe_Ber%C5%82o.gif Berło Księżyca - kiedy noc jest chmurna Berło sprawia, że Księżyc wychodzi zza chmur
http://pl.board.bigpoint.com/piratestorm/images/_games/pirate_storm/statusicon/forum_old.gif
Stary Kompas - jego tajemnice są jak dotąd niezbadane

Las Zapomnienia:
http://www.pasjansa.pl/templates/pasjans/images/pajeczyna.png Pajęczyna Czarnej Wdowy - ochroni cię przed niebezpieczeństwami ze strony pająków
http://emargo.pl/upload_image/monsters/%7Cobrazki%7Cnpc%7Czwi%7Cwaz-jaskinowy.gif Żmija - bardzo przywiązuje się do swego właściciela, za którego może oddać życie
http://www.ultima-sk.pl/images/bronie/miecze/Sai.png Sztylet - potrafi przebić najgrubszą skórę, łuski, czy pancerz

Po powrocie z wyprawy należy złożyć raport w miejscu, gdzie się było. Po sprawdzeniu łupów Rashmi (lub Rashmina) mówi, co otrzymałeś/łaś.
Wyprawa trwa 1 godzinę.

www.mistrzowie-skilla.pun.pl www.cs-biedronka.pun.pl www.shinigami.pun.pl www.stekotss.pun.pl www.zetateam.pun.pl