To forum jest założone dla ludzi z większą wyobraźnią...
Administrator
Wyprawę można odbyć raz w tygodniu, ale przedtem trzeba ukończyć szkolenie u Rashmi lub Rashminy (zależy, po której wolisz być stronie - dobra, czy zła). W każdej z krain można odnaleźć inny przedmiot o innej wartości...
Świątynia Indry:
Amulety Indry - wykrywa jak magnes bogactwa ukryte w świątyni
Maska Prawdy - ten, na którego się nią założy będzie zawsze mówił prawdę
Nieskończone Bogactwo - nieskończona ilość monet i kamieni szlachetnych
Kraina Poległych:
Amulet Grabarza - jego właściciel może negocjować ze śmiercią, co może dać mu nieśmiertelność
Pierścień Wojownika - potrafi oświetlić najciemniejszą noc
Miecz Zagłady - każdy cios zadany tym mieczem odbiera życie
Portal do Krańca Świata:
Eliksir Życia - jedna kropla pozwala przywrócić życie
Pergamin Sprawiedliwości - potrafi sam wymierzyć sprawiedliwość, gdy to potrzebne
Mapa do Miasta Ognia - dzięki niej można z łatwością tam dotrzeć, jednak jest ona bardzo rzadka
Miasto Ognia:
Moneta Tygrysów Tasmańskich - pozwala przywołać tygrysa tasmańskiego
Berło Księżyca - kiedy noc jest chmurna Berło sprawia, że Księżyc wychodzi zza chmur
Stary Kompas - jego tajemnice są jak dotąd niezbadane
Las Zapomnienia:
Pajęczyna Czarnej Wdowy - ochroni cię przed niebezpieczeństwami ze strony pająków
Żmija - bardzo przywiązuje się do swego właściciela, za którego może oddać życie
Sztylet - potrafi przebić najgrubszą skórę, łuski, czy pancerz
Po powrocie z wyprawy należy złożyć raport w miejscu, gdzie się było. Po sprawdzeniu łupów Rashmi (lub Rashmina) mówi, co otrzymałeś/łaś.
Wyprawa trwa 1 godzinę.
Offline